Veel gestelde vragen

Bestelling

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen

Kijk voor de zekerheid in uw spam of ongewenste folder.

Uw licentie wordt aangemaakt en zal z.s.m per mail verstuud worden

Wij doen ons best om het z.s.m. af te handelen, we zijn afhankelijk van de leverancier. we streven altijd om binnen 24 uur uw licentie te leveren.

Ik krijg een foutmelding

U kunt het beste meteen een email sturen naar info@totaallicenties.nl, vermeld meteen uw order/bestel nummer.

Betaalmogelijkheden

Heeft Totaallicenties.nl BV een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Op welke manieren kan ik betalen?

Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Apple Pay, Paypal of een handmatige overboeking.

Overige vragen

Is de zelf inbegrepen?

U krijgt de beschikking over de software via digitale download. Digitale download is een elektronisch geleverd product, waarmee u uw nieuwe software onmiddellijk kunt downloaden en gebruiken. Dit betekent dat een fysieke CD of DVD niet bij uw aankoop is inbegrepen.

Krijg ik een BTW factuur?

ja, u krijgt direct een factuur via de mail.

krijg ik een installatiehandleiding?

Ja, wij helpen u graag op weg met een installatiehandleiding. Mocht u alsnog hulp nodig hebben dan kunt u ons bellen of mailen.

Wordt office aan mijn account gekoppeld?

Ja, zo kunt office ook her installeren of meenemen naar een ander device.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang de licentie nog niet aangemaakt is kunt u uw bestelling annuleren.
We helpen u graag verder !
Neem gerust contact met ons op

Hoofd Menu